مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 07:302024-01-13سياسي

خبر خوب| کارگران صاحبخانه می شوند


گل خبر خوب امروزمان، نزولات آسمانی و حال و هوای متفاوت این چند روز است؛ اما بعد از آن می رویم سراغ خبرهای خوشی از دولت همچون خانه دار شدن کارگرها و انتقال آب گوارا به خوزستان و نهایتاً درسی از یک ارادت خاص به حضرت مهدی (عج) و فلامینگوهایی که بر فراز .

- گروه خبر خوب: در گیر و دار حرف و حدیث هایی مثل ابر دزدی و خشکسالی، با تمام وجود به رحمت خداوند ایمان داریم و می دانیم که اگر او بخواهد، تمام معادلات اقلیمی و حتی توطئه های احتمالی دشمنان را زیر و رو می کند و تمنای بندگانش را بدون پاسخ نمی گذارد.

این را بیشتر برای آن هایی می گوییم که به خاطر عدم بارش های زمستانی از رحمت خداوند ناامید شده بودند و زمستان را تمام شده می دانستند اما خداوند درست سربزنگاه و در آستانه ماه رجب، نزولات آسمانی را پیشکش کرد تا به همه ما ثابت کند که او قادر مطلق است.

حالا نیز به برکت آغاز ماه رحمت الهی و ولادت فرخنده امام محمدباقر (ع)، امید می بندیم به روزهای پیش رو و نزولات بیشتر آسمانی.

  طرح مسکن کارگری در 3 استان آغاز شد *کارگرها صاحب خانه می شوند خبرهای خوب پیرامون بهبود معیشت کارگران به عنوان یکی از زحمتکش ترین اقشار جامعه همیشه خوشایند است؛ حال اگر پای خانه و مسکن درمیان باشد که دیگر نور علی نور است، چون می تواند به بزرگترین دغدغه کارگران مستاجر پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| کارگران صاحبخانه می شوند

خبر خوب| کارگران صاحبخانه می شوند